قیمت ساندویچ پانل آلوزینک
نوشته شده توسط : احمدی

 به ساندویچ پانلی که ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم وروی وسیلیکون است و این ساندویچ پانل از نوع ساندویچ پانل سقفی و وساندویچ پانل دیواری می باشدو قیمت آن به نسبت ساندویچ پانل های دیگر بالاتر است . می توان به طول عمر زیاد ومقاومت بالا در برابر پوسیدگی وخوردگی و مقاوم در برابر زلزله  وتنوع رنگی بسیار زیاد  اشاره کرد. قیمت ساندویچ پانل آلوزینک به دلیل معیارهایی قابل تغییر می باشد، مانندمتراژ ، ضخامت ، طول وعرض

ضخامت آن 25 میکرون رنگ پرایمر کوره ای و7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای ،طول آن 2 تا 12 متر متغیر وعرض آن 1.07 متر می باشد. ظاهر آلوزینک براق بوده و مقاوم در برابر خوردگی وپوسیدگی در شرایط آب وهوایی مرطوب ویا شمال ایران دوام بالایی دارد. فوم مورد استفاده برای عایق این ساندویچ پانل  عایق پلی یورتان می باشد.

از ساندویچ پانل الوزینک به عنوان ساندویچ پانل دیواری وساندوبچ پانل سقفی  کارخانجات ،ساختمان تجاری و اداری وصنعتی ، ساحتمانهای ومسکونی وویلایی، اتاق پیش ساخته واضافه بنا در محوطه تراس وپشت بام ،ساخت انواع سوله و انبار وکانکس وکانتینر  متحرک وثابت و ساخت انواع سردخانه و کیوسک روزنامه فروشی و سوله ورزشی و استخر و اتاق پیش ساخته  وانواع  جایگاه سوخت و اتاق تمیز می توان استفاده کرد.





:: برچسب‌ها: قیمت ساندویچ پانل آلوزینک , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: